grafik-1

Efterskolernes Aften

Blåkilde Efterskole vil rigtig gerne invitere dig indenfor til en spændende dag, hvor I kan se skolen og opleve nogle af vores aktiviteter.
Her vil eleverne fra i år give hver familie en rundvisning. Rundvisningen vil komme til at foregå i en ensrettet rute på skolen og eleverne vil fortælle og dele deres efterskoleoplevelser med jer. Undervejs vil du høre om vores fællesskab, valgfag, faglighed og rejser.

Efter rundvisningen byder vi på lidt godt til ganen. Denne del kommer til at foregå i spisesalen. I spisesalen vil der også være mulighed for samtale med skolens personale og bestyrelse, som er klar til at snakke med dig om efterskolelivets muligheder og svare på jeres spørgsmål.

For at imødekomme retningslinjerne for forebyggelse af COVID-19, har vi brug for en tilmelding. Tilmeldingen sker via formularen lige her under.
Hvis man har symptomer på COVID-19, forventer vi, at man ikke møder op.
Vi har rigeligt med håndsprit og mundbind, hvis det ønskes, og derudover følger vi altid de nyeste retningslinjer, og derfor kan vi være nødt til at aflyse.

Tilmelding oprettet