Fitness

Fitness er danskernes foretrukne motionsform, og her er din chance for at give den gas i vores nye og topmoderne fitnesslokale. Du behøver hverken at have vaskebræt eller store guns for at vælge fitness – her er plads til alle.

Timen bruges på fysisk træning, vægtløftning og skadesforebyggelse alt sammen tilpasset den enkeltes niveau. Vi har fokus på at lære de rigtige teknikker og på at lære, hvordan man får en sund og stærk krop. Du vil lære grundlæggende om kroppen, muskler, forbrænding og skadesforebyggelse. Du vil stifte bekendtskab med styrketræning i mange afskygninger og du vil helt sikker få sved på panden.

Få sved på panden