Berlin og Budapest

Du sætter dig godt til rette i kupéen. Klar til en uforglemmelig tur på skinner sammen med gode venner. I en hel uge begiver vi os ud som backpasckere og bevæger os gennem Europas mangfoldige natur og kultur.

Først stop: Berlin, hvor historiske indtryk og oplevelser kommer i højsædet. Efter et par dage i Berlin fortsætter vi rejsen. Vi tager nattoget, lytter måske til en god podcast og taler lidt om Europas historie fra jødeforfølgelsen til den kolde krig.

Efter en nat i toget, er vi fremme ved Budapest. Her venter der dejlige kulinariske madoplevelser, historie og kultur.

På denne rejse  kan vi garantere mangfoldige oplevelser, masser af humør, det sorte bælte i google maps og evnen til at takle rejselivets udfordringer.